• Revoluţia votului începe cu tine

    Dacă spui acum aceste trei lucruri simple, cine aude vocea ta?

    Aproape 30 de ani de libertate de a alege,

    Aproape 7 mandate prezidenţiale,

    Aproape 4 preşedinţi...

    Fiecare atât de aproape de promisiunile sale...

    Şi totuşi atât de departe de îndeplinirea lor...

    Acum, la aproape 30 de ani de la „Revoluţia din decembrie '89”,

    E timpul pentru o nouă revoluţie: cea a votului!

    Foloseşte principala armă a unui cetăţean într-o democraţie:

    VOTUL! Votează-ţi viitorul tău şi al copiiilor tăi!

    Indiferent că votezi pentru sau împotriva cuiva sau chiar împotriva tuturor

    Eşti liber să alegi! Eşti liber să votezi! Pe 10 şi 24 noiembrie!

    Eşti liber să strigi: „VREAU PREŞEDINTE!”

    O campanie împotriva încremenirii civice, marca Gândul & Mediafax!

    #vreaupresedinte

Ponta şi Iohannis, mai puţin interesanţi decât ultimul episod din Las Fierbinţi. Câţi români s-au uitat la serial şi câţi la candidaţi

15 nov 2014 249 afisari
Ponta şi Iohannis, mai puţin interesanţi decât ultimul episod din Las Fierbinţi. Câţi români s-au uitat la serial şi câţi la candidaţi

Finalul de sezon din Las Fierbinţi a fost mai interesant decât interviurile cu cei doi prezidenţiabili, Victor Ponta şi Klaus Iohannis, scrie Paginademedia.

Cei doi candidaţi la şefia statului au fost invitaţi joi seară la două posturi de televiziune diferite, Ponta la Antena 3, iar Iohannis la Digi 24.

Cu toate acestea, ultimul episod al acestui episod din Las Fierbinţi a ocupat prima poziţie în clasamentele de audienţă. Antena 3 a reuşit să obţină locul doi în mediul urban, la mică distanţă de Kanal D. Şi Digi 24 a performat mai bine cu Klaus Iohannis în studio, în special pentru publicul de la oraşe.

Ultimul episod din Las Fierbinţi a fost urmărit de 2,4 milioane de români în fiecare minut. În intervalul 20.30-21.30, pe locul doi s-a clasat Kanad D, cu 1,158 milioane de telespectatori şi Antena 3, cu 1,150 de milioane, în timp ce la Digi 24 s-au uitat, în medie, 251.000 de persoane pe minut.

În mediul urban, Las Fierbinţi a obţinut 1,1 milioane de telespectatori, Antena 3 727.000, iar Digi 24 208.000.

Pe targetul comercial, Las Fierbinţi a atras 655.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, Antena 3 185.000, iar Digi 24 79.000.

Alte articole recomandate

Comentarii